تاریخچه ی پرینتر hp

برند اچ پی (hp) یکی از برند های محبوب و معروف در زمینه تولید دستگاه الکترونیکی و کامپیوتری است. تاریخچه این برنده به سال 1939 با تأسیس شرکت  Hewlett-packard توسط ویلیام هیولت و دیوید پاکارد باز می گردد.

اولین فعالیت این شرکت بر روی تجهیزات اندازه گیری الکترونیکی و ابزار دقیق متمرکز بود. اما در اواخر 1960، هیولت و پاکارد تصمیم گرفتند تا به زمینه تولید دستگاه های کامپیوتری نیز وارد شوند. این تصمیم آغازگر یک تحول بزرگ در تاریخچه اچ پی بود و شرکت با تولید دستگاه های الکترونیکی و کامپیوتری دنیا تبدیل شد و در سال 1984 با معرفی اولین پرینتر لیزری سری HP LaserJet آغاز شد.

در حال حاضر، برند اچ پی فعالیت خود را در  زمینه تولید لپ تاپ، کامپیوترهای رومیزی، پرینترها، اسکنرها، جداول نوری و متعلقات آن ها ادامه می دهد و یکی از برند های برجسته و مورد اعتماد در بازار الکترونیکی جهانی به شمار می رود.  

اولین پرینتر اچ پی : 

در سال 1984، HP مدل اولین پرینتر لیزری خود را با نام LaserJet یا HP LaserJet 8 معرفی کرد. این پرینتر دارای سرعت بالا، کیفیت عالی چاپ و طراحی متفاوتی بود که آن را از سایر پرینتر ها متمایز می کرد. در سال های بعدی شرکت HP، پرینترهای مختلفی را معرفی کرد که شامل پرینتر های جوهرافشان، پرینتر های چندکاره، پرینترهای دات ماتریکس و سایر فناوری های متنوع بود. همچنین، HP همواره به توسعه فناوری های جدید در زمینه چاپ و پرینتر متمرکز بوده و تلاش کرده است تا دستگاه های پرینتر خود را همواره بهتر و کارآمدتر کند. از آن زمان تا به امروز، HP همچنان در صدر تکنولوژی پرینترها قرار دارد و به یکی از بهترین و پرکاربردترین برند های پرینتر در جهان بوده و همچنان نقش مهمی در صنعت چاپ دیجیتال دارد. 

ویژگی های پرینتر : 

ویژگی پرینتر hp،  سبب شده نسبت به بقیه ی برند متمایزتر شود که شامل موارد زیر می باشد:

  • سرعت چاپ : پرینتر های HP اغلب با سرعت چاپ بالا عرضه می شوند که این امر به کاربران اجازه می دهد تا سریعتر و بهتر کارهای خود را انجام دهند. 
  • کیفیت چاپ بالا : پرینتر های HP با تکنولوژی های پیشرفته چاپ مانند چاپ تحت فشار (laser) و چاپ جوهرافشان (inkjet) عرضه می شوند که کیفیت چاپ بالایی را به کاربران ارائه می دهند.
  • قابلیت اتصال به گوشی :  برخی از مدل های پرینتر hp دارای قابلیت چاپ از طریق تلفن همراه هستند که این امر به کاربران امکان را می دهد تا به راحتی از تلفن همراه خود اسناد و عکس ها را چاپ کنند. 
  • صرفه جویی در مصرف جوهر یا تونر : بعضی از مدل های پرینتر HP دارای فناوری های مختلفی هستند که مصرف جوهر یا تونر را کاهش می دهند و به کاربران در هزینه های چاپ و خدمات پرینتر  صرفه جویی می کنند. 

مدل پرینتر: 

شرکت اچ پی چندین مدل پرینتر مختلف تولید می کند که شامل موارد زیر می باشد : 

  1. پرینتر جوهرافشان (Inkjet Printer)
  2. پرینتر لیزری(Laser Printer)
  3. پرینتر همه کاره (All-in-one-Printer)
  4. پرینتر صفحه عریض (Wide Format Printer)
  5. پرینتر حرارتی (Thermal Printer)

 

خدمات پس از فروش و تعمیر پرینتر ها و اسکنر های HP 

شرکت ITC در حوزه ی تعمیر، تعویض قطعات و عیب یابی پرینتر های اچ پی و مشاوره ی رایگان در حوزه ی خرید پرینتر های اچ پی فعالیت می کنید. شما میتوانید در جهت مشاوره ی رایگان و عیب یابی پرینتر های لیزری خود با کارشناسان مجرب شرکت ITC تماس برقرار کنید.

 

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *